Descripció:
El nostre projecte està pensat per a que els alumnes tinguin l’oportunitat de desenvolupar l’expressió oral d’una segona llengua, de forma natural dins l’àrea de coneixement del medi. Durem una metodología pràctica i activa on s’utilitzaran les TAC, el treball cooperatiu, els jocs, situacions role-play, experiments i exposicions orals. A més a més aquesta metodología pretén afavorir el treball en equip dels mestres de la ZER, assolint noves estratègies de treball i tastant noves metodologies i que d’aquesta manera les nostres famílies i la resta de comunitat educativa pugui integrar-se, participar i beneficiar-se d’aquestes millores.
OBJECTIUS
GENERALS
|
Àmbit 1: De l’alumne
|
|
RESPONSABLES
|
Mestra especialista d’anglès i suport
|
Objectiu de millora
|
ACTIVITATS
|
INSTRUMENTS D’AVALUACIÓ
|
|
1.2. Fomentar la competència comunicativa del
nostre alumnat a través de la llengua estrangera per tal que els alumnes
puguin interactuar autònomament.
|
- Fer 1
exposició trimestral cada alumne de C.M. i C.S.
- Realitzar 1 role-playing mensual.
|
- Enregistrament de l’exposició.
- Autoavaluació i
coavaluació entre alumnes a través de graelles d’observació, en les
exposicions.
- Anotar en una
graella d’observació l’evolució de l’alumne en els role-playing.
|
OBJECTIUS
GENERALS
|
Àmbit 2: Del centre
|
|
RESPONSABLES
|
Comissió PILE, Coord. LIC i coord.
informàtica
|
Objectiu de millora
|
ACTIVITATS
|
INSTRUMENTS D’AVALUACIÓ
|
|
2.2. Fer partícip a tota la comunitat
educativa del projecte.
|
-Incloure en la reunió d’inici de curs
l’explicació del Projecte PILE.
-Crear un accés directe des de
- Generar 1 activitat trimestral
d’implicació per part de les famílies.
|
-POWER POINT de la
reunió d’avaluació i fulletó que donem a les famílies.
-En un graella WEB
anotar el recull d’intervencions al bloc trimestralment.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada